ثبت درخواست تبلیغات
وسایل نقلیه

10 تا از بهترین سایت خرید و فروش خودرو که باید بشناسید!

با پیشرفت فناوری و  راحتی روزافزون تحویل محصولات در خانه، این امر باعث شده است که کسب و کارهای بی شماری در زمان های اخیر به صورت آنلاین آغاز به کار کنند. خرید و فروش خوردرو هم از این قاعده مستثنی نیست.

البته ممکن است در خرید آنلاین خودرو کمی دچار شک و تردید شوید از آنجا که خرید خودرو نیازمند مشاهده از نزدیک است و همینطور ممکن است به دلیل وجود بازار کلاه برداری به سمت خرید آنلاین خودرو نروید، اما فرایند سنتی خرید خودرو با اینکه چنین مسائلی را نخواهد داشت اما حتی مشتاق ترین خریداران هم به دلیل ساعت ها جست و جو و مذاکره با فروشنده های مختلف و بررسی بودجه در دسترس و موضوعات مختلف دیگر، این مسائل هیجان خرید ماشین را از بین خواهد برد و شاید در آخر نتوان ماشینی که مورد دلخواه است را خریداری کرد.

سایت های آنلاین فروش خودرو با فراهم کردن موارد مختلف برای رضایت بیشتر مخاطبان باعث شدند که دیگر برای خرید و فروش خودرو دچار شک و تردید نشویم. در خرید آنلاین شما می توانید در هر زمان و مکانی به طور کامل سایت های معتبر فروش ماشین را بررسی کنید و خودروی دلخواه خودتان را با توجه به قوانین فروش هر سایت خریداری کنید. حال، در ادامه می خواهیم چند مورد از برترین سایت های خرید و فروش خودرو را به شما عزیزان معرفی کنیم:

1: همراه مکانیک

همراه مکانیک

همراه مکانیک یکی از پلتفرم های خرید و فروش آنلاین خودرو است که از سال 92 توسط یک تیم متخصص در حوزه خودرو شروع به کار کرده است.هدف این مجموعه ایجاد فضایی به عنوان مرجعی برای خدمات خودرو در کشور است تا مردم بتوانند صفر تا صد خدمان مورد نظر خود را در حوزه خودرو مانند مشاوره تخصصی برای خرید و فروش و دیگر خدمات با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان از آن ها دریافت کنند. اگر شما به عنوان یک خریدار به این سایت مراجعه کنید، از آن جا که همراه مکانیک یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های آنلاین فروش خودرو را در دسترس دارد، انواع ماشین ها را مشاهده خواهید کرد.

همچنین می توانید برای داشتن یک خرید بهتر از کارشناسان این فروشگاه با توجه به نیازی که دارید کمک بگیرید. برای اطمینان از سلامت فنی و بدنه خودرو نیز می توانید از خدمات کارشناسی خودرو در محل این سایت استفاده کنید.از دیگر مزیت های خوب و ویژه این پلتفرم ابزار محاسبه قیمت خودرو است که به عنوان ابزاری برای محاسبه افت قیمت خودرو کارکرده و دست دوم به صورت رایگان در دسترس مخاطبان خود قرار داده است.برای دسترسی راحت تر نیز فیلترهای جست و جوی خوبی در داخل سایت قرار داده شده و همینطور با راه‌اندازی اپلیکیشن همراه مکانیک می توانید راحت تر از خدمات مختلف آن استفاده کنید.

 

مشاهده سایت همراه مکانیک

 

 

بانی خودرو

2: بانی خودرو

بانی خودرو یکی دیگر از سایت های برتر خرید و فروش آنلاین ماشین است که بیش از 23 هزار آگهی خودرو تا به الان در این سایت ثبت شده و به طور تخصصی با هدف ایجاد فضای اختصلصی برای درج آگهی های فروش خودرو هموطنان و اطلاع رسانی از آخرین شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو های صفر شرکت های معتبر خودرویی ایران می پردازد.

شما می توانید با استفاده از این سایت آگهی فروش خودرو خود را به اشتراک بگذارید.همچنین می توانید با استفاده از گزینه” خودرویاب” خودرو خود را با شرایط خاص و دلخواه خود پیدا کنید.فیلترهای دیگری مانند تخمین قیمت خودرو، فضایی برای فروش لوازم یدکی و ابزارهای مختلف دیگر از دیگر مزیت های جست و جو در این سایت محسوب می شود.همچنین شما می توانید از طریق این سایت به صورت آنلاین ترافیک های جاده ای را بررسی کنید.

مشاهده سایت بانی خودرو

 

 

سوییچ

3: سوییچ

این شرکت که از تیمی متخصص و با سابقه تشکیل شده است در زمینه فروش خودرو گرفته تا معاوضه و خدمات دیگر مخصوص به خودرو فعالیت می کند و هدف آن کاهش دردسرهای خرید و فروش خودرو و ایجاد تجربه شیرین برای مشتریان است.شما می توانید در این وب سایت با استفاده از فیلترهای جست و جو از بین تنوع زیاد خودروها، خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین ایجاد ثبت درخواست خرید خودرو بر اساس بودجه در دسترس شما، ثبت آگهی برای فروش خودرو و خرید اقساطی ماشین، مزیت های ویژه دیگر این فروشگاه می باشد.

مشاهده سایت سوییچ

 

 

دورهاتو

4: دورهاتو

این شرکت با سابقه ای چندساله در زمینه خودرو و قطعات خودرو و بررسی نیازهای بازار ایران، از سال 97 به صورت آنلاین به هموطنان خدمات خود را ارائه می دهند.

خدمات این مجموعه شامل موارد زیر است:

  • فروش اختصاصی خودرو به صورت رایگان
  • معاوضه خودروی کارکرده و صفر
  • خرید اقساطی خوردو
  • مشاوره در خرید و فروش
  • ایجاد فرایند فروش فوری خودرو
  • کارشناسی خودرو
  • خرید خودروهای کارشناسی شده
  • و ….

همچنین این وب سایت علاوه بر خرید و فروش خودروهای سواری، در زمینه خودروهای سنگین و موتور سیکلت نیز فعالیت می کند.

مشاهده سایت دورهاتو

 

 

نیکبخت خودرو

5: نیکبخت خودرو

نیکبخت خودرو نیز از دیگر سایت های برتر با خدمات ویژه در حوزه خودرو است که با دسته بندی های کاملا به صرفه و مفید در این حوزه فعالیت می کند.شما در این سایت می توانید قیمت های روز خودروهای صفر و کارکرده داخلی و وارداتی را مشاهده کنید و همینطور از قیمت لحظه ای خودرو در کارخانه و بازار با خبر شوید.

از خدمات دیگر این مجموعه می توان به مقایسه قیمت، امکان جست و جوی پیشرفته، کارشناسی خودرو، مشاوره تلفنی و … اشاره کرد.همچنین شما می توانید براساس بودجه ای که در دسترس دارید با گزینه “با پولم چی بخرم” خوردهایی که می توانید خریداری کنید را مشاهده کنید.

مشاهده سایت نیکبخت خودرو

 

 

مبین خودرو

6: مبین خودرو

مبین خودرو از سال 94 با هدف ایجاد محیطی امن و آسان در فضای مجازی در حوزه خرید و فروش خودرو، اطلاعات، قیمت و اخبار خودرو و همینطور تعامل ساده‌تر خریداران و فروشندگان، تاسیس شد.این سایت به صورت لحظه ای آگهی های ارسال شده را که توسط کاربران مختلف ثبت شده به نمایش می گذارد و همینطور امکان جست و جوی پیشرفته مطابق نیاز خود برای پیدا کردن خودرو در قسمت جست و جو فراهم شده است.

از مزیت های دیگر این سایت ارائه به روز ترین و جدید ترین اطلاعات خودروها با انواع برندهای موجود در کشور است و که تمامی آن از منابع داخلی و خارجی جمع‌آوری شده است.همچنین با راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی مبین خودرو، شما می توانید از خدمات مختلف این مجموعه راحت تر استفاده کنید.

مشاهده سایت مبین خودرو

 

 

ماشین بانک

7: ماشین بانک

از سایت های برتر دیگر در حوزه خرید و فروش خودرو سایت ماشین بانک است که در راستای کمک به فرایندهای خرید و فروش خوردرو خدمات خود را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.فضای کلی سایت ماشین بانک دسترسی راحتی را برای خرید و یا فروش خودرو به وجود آورده است.

امکان تخمین قیمت خودرو برای جلوگیری از ضرر ما، امکان مشاهده پرطرفدارترین جست و جوها داخل سایت، خرید خودرو صفر و کارکرده، کارشناسی خودرو قبل از انجام معامله و … داخل سایت ماشین بانک وجود دارد.همچنین امکان ثبت مشخصات مورد نیاز شما از خودرو است و جست و جوی خودرو مطابق با مشخصات درج شده شما به محض آگهی شدن مناسب ترین گزینه، از دیگر ویژگی های برتر این سایت می باشد.

 

مشاهده سایت ماشین بانک

 

 

خودرو 45

8: خودرو 45

این شرکت به صورت حرفه ای در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده در کوتاه ترین زمان فعالیت می کند.ارائه جدید ترین و مطمئن ترین سبک معاملات خودرو از اهداف این مجموعه است.فرایند فروش فوری در این سایت اینگونه است که شما با ثبت مشخصات خود در فرم ثبت نامی، یک قرار کارشناسی  حضوری رزرو خواهید کرد تا خودروی شما بر اساس 145 فاکتور به صورت رایگان کارشناسی شود، بعد از این فرایند قیمت خودرو شما براساس منصفانه ترین قیمت روز اعلام خواهد شد.

همچنین از مزیت های دیگر این سایت وبلاگ تخصصی آن است که در آن مقالات خوبی در رابطه با موضوعات مختلف و مرتبط با ماشین تهیه شده است.راه‌اندازی اپلیکیشن این مجموعه برای راحتی در فرایند خرید و فروش از دیگر ویژگی های مثبت خودرو45 می باشد.

مشاهده سایت خودرو 45

 

 

کارنامه

9: کارنامه

کارنامه که زیر مجموعه سایت دیوار است، در جهت تسهیل در خرید و فروش خودرو به عنوان یکی از سایت های خوب و برتر در حوزه خوردو به شمار می رود.شهرهای تحت پوشش این سایت شامل استان های تهران، اصفهان، کرج، مشهد و شیراز است.خدمات این وب سایت شامل: مشاوره حقوقی در مراحل خرید و فروش، ارائه گارانتی و ضمانت جبران خسارت، تضمین اصالت فنی و بدنه خودروها، ارائه انواع قیمت های خودروهای کارکرده، خودروهای صفر، فروش سفارشی خودرو و … است.

از مزیت های خوب این سایت که به آن اشاره کردیم، درخواست خرید سفارشی خودرو است که این سایت بر اساس نیاز شما از یک ماشین، خودرویی که می خواهید را پیدا خواهد کرد.تخمین قیمت خودروهای کار کرده و نقد و بررسی انواع خودرو نیز از دیگر ویژگی های این سایت است.

مشاهده سایت کارنامه

 

 

باما

10: باما

از بهترین سایت های خرید و فروش خودرو می توان به سایت باما اشاره کرد که مرجعی کامل و تخصصی در صنعت خودروسازی است.فضای این وب سایت کاملا ساده ولی در عین حال بسیار مفید است.شما می توانید بر اساس فیلترهای مختلف مانند برند ماشین، قیمت، شاسی و یا فیلتر جست و جوی میانبر که برای جست و جوی پیشرفته‌تر است، خودروی مورد نظر خود را پیدا کنید.

قیمت گذاری استاندارد نسب به بازار و امکان مقایسه قیمت ها از مزیت های خوب این سایت به حساب می آید.همچنین بررسی 360 درجه ای و کارشناسی دقیق خودرو از بهترین ویژگی هایی است که سایت کارنامه برای رضایت هرچه بیشتر مخاطبان خود ایجاد کرده است.

مشاهده سایت باما

منم می‌خوام نظرمو بگم!

 

جمع‌بندی

امروزه خرید آنلاین از خریدهای سنتی کالاها سبقت گرفته و تمایل مردم به این نوع روش خرید بیشتر شده، با بررسی سایت های گفته شده می توان خرید آنلاین را جایگزین خرید سنتی کنیم و از وقت و زمان خود سودمندانه استفاده کنیم.

در این متن 10 نمونه از برترین سایت های در زمینه خرید و فروش ماشین را به شما عزیزان معرفی کردیم.

مهدی دبیر

علاقه مند به نوشتن محتوا های تاپ تن محور و نقد و بررسی سایت ها و بیش از 4 سال هست که در این حوزه مشغول نوشتن هستم. شروع فعالیت اصلی من در این زمینه با سایت کی خوبه شکل گرفت از بخش معرفی بهترین سایت ها شروع کردم تا بهترین مکان ها و بهترین افراد و همچنین چی خوبه که بهترین کالا هارو معرفی میکنیم شروع به نوشتن کردم و قلم خودم را با شما به اشتراک گذاشتم.

نوشته های مشابه

‫42 دیدگاه ها

  1. خرید ماشین که دیگه نباید آنلاین انجام بشه برادر من عزیز دل من نکنید به اینا اعتماد نکنید من خودم کارشناس خودرو هستم طرف حضوری میره میخواد بکنه تو پاچه ملت اینکه آنلاینه هیچ دیدی هم نسبت به سلامت ماشین و بدنه ندارید چجوری اعتماد میکنید خدایی خرید اینترنتی ماشین اشتباه ترین کار ممکنه نکنید!

  2. سلام خدمت دوستان و یاران و همراهان عزیز راستش من خیلی مایل هستم برای خرید ماشین اقساطی ترجیح من و خانوادم این هست که در راستای خرید ماشین کلاسیک تمام تمرکزم را بزارم اما دوست دارم که یک جای مطمئن باشه از لحاظ چک و سفته هم مشکلی نداشته باشند بنده فقط ضامنی و یا چیزی ندارم که بخوام ارائه کنم ممنون

  3. همه الان دنبال خریدن بهترین خودرو با 100 میلیون تا 1 میلیارد هستن اما هیچکس دنبال زحمت کشیدن درست نیست.
    طرف نون نداشت بخوره الان افتاده دنبال خرید خودرو جک گیر هم داده که باید مدل 2018 به بالا باشه

    1. برای خرید ماشین برید نمایشگاه ها ماشین رو ببنید سعی کنید از این سایت های دلال تا حد امکان نخرید واقعا میدزدن

      1. شما راست میگی من یک ماشین الان میخوام بخرم هزار تا استرس سر
        استهلاک و هزینه تعمیر و خدمات پش از فروش و… دارم.
        حالا این همه به کنار کیلومتر شمار ماشین چطوری دستم بیاد.
        یعنی تو این بازار خودرو این قدر دلال و کلاه بردار پیدا میشه یک دفعه میبینی یک نفر تو دیوار آگهی گذاشته تویوتا راو۴ صفر کیلومتر شاسی و موتور پلمپ بعد دو روز میبینی به روغن ریزی میافته.
        البته شکی نیست که تویوتا به این زودیا خراب نمیشه.
        ولی در کل خودم تجریه داشتم که آزرا خریدم و فقط به علت خرابی شدید موتور و روغن ریزی پشت سر هم
        ماشین رو بعد ۲ سال فروختم در کل سعی کنید حتما به نمایشگاه های معتبر و معروف کشور مراجعه کنید یا اگر دوست و آشنایی دارید که تو کار خرید و فروش خودرو هستش و بهش اعتماد دارید از اون خودرو بخرید خودم یک پژو ۴۰۵ از یکی از آشنا ها خریدم و چندین سال واسم کار کرد.
        تنها ضعفش کولرش بود.
        بنده الان یک سوزوکی ویتارا ۲۴۰۰ سی سی اتوماتیک دارم که ۶ سال هستش دارم استفاده میکنم و واقا راضی هستم. البته که این خودرو رو از ایران خودرو خریدم. اگه الان تو بودجه
        دو ملیارد تا سه ملیارد تومن دنبال خودرو می گردید بهترین انتخاب هیوندا توسان و سوزوکی ویتارا هستش. با تشکر از اطلاعات مفیدی که میذارین.

  4. خوبه ک دوستان عزیز باسایت آگهی رایگان به سرعت هم برای گذاشتن آگهی هاشون آشنا بشن.خیلی سریع محصولات بفروش می رن.لینکشو براتون می ذارم دوستان bsorat.ir

  5. همیشه مطالب سایت شما را میخوانم و بسیار کاربردی و فوق العاده هستند . متشکرم
    برای شروع ، کسب و کار پردرآمد با سرمایه ی کم حتما از سایت تم تولد نامبروان number1theme.ir/themes دیدن کنید .

  6. برای خرید و فروش خودرو قبلش حتما فرایند کارشناسی و بررسی ماشین رو انجام بدید که تو پاچتون نره

  7. در حال حاضر، (خرید و فروش خودرو) از طریق اینترنت بسیار رایج شده است و شما می‌توانید با چند کلیک ساده، خودروی خود را بفروشید و یا یک خودرو کارکرده با قیمت مناسب خریداری کنید. قیمت خودرو کارکرده نسبت به خودروهای جدید، بسیار پایین تر است و معمولاً خودروهای کارکرده با شرایط بسیار خوبی به فروش می‌رسند.

    بهترین سایت خرید و فروش خودرو دیوار هست که بهترین مکان برای خرید و فروش خودروهای کارکرده است. در این سایت، شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای جستجوی پیشرفته، خودروی مورد نظر خود را پیدا کرده و با فروشنده تماس بگیرید. علاوه بر این، شما می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به خودرو را بررسی کنید، از جمله مدل، سال تولید، قیمت، کارکرد و وضعیت فنی خودرو. در کل، اگر قصد خرید یا فروش خودرو دارید، بهتر است از سایت‌های معتبری مانند (دیوار ، شپیور و باما) استفاده کنید.

  8. خودرو 45 واقعا داره گرگ بازی در میاره تو مارکت واقعا دلال دزد یا قالب و پوست مدرن هست

  9. خودرو 45 واقعا یک بازار دلالی ایجاد کرده برای خرید و فروش ماشین اصلا اصلا اصلا به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنم همکاری با این مجموعه رو

    1. با سلام خدمت دوستان خودرو 45 به عنوان دزد تمام عیار و هیچ کدوم از کارشناسانشون به درد نمیخورن حواستون باشه به هیچ عنوان به اینجا مراجعه نکنین

  10. سلام ما داریم یک پلتفرم خرید و فروش خودرو راه اندازی میکنیم به نام خوروش ححتما مارو دنبال کنید

  11. به نظر شما خرید فروش خودرو کارکرده از این سایت های تخصصی که دارن تو این زمینه کار میکنن کار درسته یا خودمون ماشین کارکرده رو از شیپور یا دیوار پیدا کنیم؟

  12. خرید و فروش ماشین می‌تواند به عنوان یک معامله سودآور در ایران مطرح باشد. با توجه به نیاز روزافزون مردم به خودرو، فرصتی برای کسب درآمد وجود دارد. با خرید ماشین‌هایی با قیمت مناسب و تمیز و سپس فروش آن‌ها با قیمت بالاتر می‌توانید سود خوبی را به دست آورید.

  13. بهتر است قبل از شروع به کسب و کار خرید و فروش ماشین، بازار را به دقت بررسی کنید، با افرادی که در این حوزه تجربه دارند، مشورت کنید و اطلاعات لازم را درباره مدل‌ها، قیمت‌ها، مشکلات معمول در خودروها و سایر جوانب مرتبط دریافت کنید.

    در نهایت، باید به نکته‌ای توجه داشته باشید که در هر کسب و کاری، پیشرفت و موفقیت نیازمند تجربه، تحقیق و بررسی دقیق و همچنین ریسک‌پذیری است. پیش از هر تصمیمی، بهتر است در دستور کار خود مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق د

  14. میخوام بهتون بگم چه نکاتی رو باید در خرید ماشین رعایت کنید که بعدش عصبی نشید زیاد:

    اول و مهمترین چیز، بودجه‌ت رو مشخص کن. یعنی ببین چقدر پول می‌تونی صرف خرید ماشین کنی و بر اساس اون به دنبال ماشین بگرد.

    قبل از خرید، با دقت نیازهایت رو بررسی کن. یعنی چه نوع ماشینی دوست داری، اندازه و قدرت موتور، نوع سوخت، جنس داخلی و بیرونی و غیره. مطمئن شو که ماشینی که انتخاب می‌کنی، با نیازهات مطابقت داره.

    هنگام مشاهده ماشین، دقت کن که آیا در حالت عادی و بدون مشکل کار می‌کنه یا نه. بررسی کن آیا موتور صداهای عجیبی می‌ده یا نه، آیا سیستم ترمز درست عمل می‌کنه، و غیره.

    همیشه به تاریخچه و مدارک ماشین توجه کن. ببین که آیا ماشین قبلاً تصادف داشته یا نه، آیا سرویس‌های منظم داشته یا نه، چندین صاحب داشته یا نه. اینا میتونه اطلاعات مهمی باشه که بهت کمک میکنه تصمیم درست بگیری.

    حتماً تست رانندگی کن. با ماشین حرکت کن و ببین آیا به درستی کنترل میشه، آیا سیستم‌های رانندگی مثل ترمز و دنده درست عمل می‌کنن. اینجوری میتونی اطمینان پیدا کنی که خرید درستی میکنی.

    قیمت رو بازی کن. بهراده، معاشقه کن و سعی کن قیمت بهتری بگیری. معمولاً ماشین‌های دست دوم قابل مذاکره هستن.

    نسبت به اطلاعات بازار آگاه باش. قبل از خرید، به قیمت‌ها و مدل‌های مشابه دقت کن تا بدونی داری قیمت منصفانه‌ای پرداخت میکنی یا نه.

    در نهایت، مدارک خرید رو دقیق بخون و همه نقاط مهم رو در نظر بگیر. مثل شرایط پرداخت، ضمانت‌ها و سرویس پس از فروش. مطمئن شو که همه چیز رو کامل و روشن میفهمی.

    اینا بودن نکات مهمی که باید تو خرید ماشین رعایت کنی. حواست باشه و امیدوارم ماشین خوبی پیدا کنی.

  15. اسم من تو قرعه کشی ایران خودرو دراومد که بیا ماشین برنده شدی اینقدر نا امید بودم که اسمم در بیاد همه پولش رو یه جای دیگه سرمایه گذاری کردم

  16. آقا ماشین میخواید بخرید حتما با کارشناس تو محل حاضر بشید که به تمام امور آشنا باشه مثل من بدبخت تو پاچتون نره خیلی مراقب باشید اصلا فکر نکنید هزینه اضای هست

  17. سایت ۴۵ کلا قیمت دلالی و زیر قیمت
    همراه مکانیک هم هزینه کارشناسی رو میگیره و خداحافظ
    بهترین روش ثبت تو سایت دیوار

  18. برای خرید و فروش ماشین حواستون خیلی به دلال های بازار خودرو باشه که بعدا اذیت نشید حتما با کارشناس برید و از جای مطمئن بخرید

  19. اگر به دنبال بهترین سایت یا اپلیکیشن برای خرید و فروش خودرو هستید،خودرو 45 ، همراه مکانیک و بانی خودرو گزینه های نسبتا خوبی هستند.

    در اینترنت، خیلی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف وجود دارن که به شما اجازه می‌دهند خودروها را بخرید و بفروشید. اگر می‌خواهید قیمت‌های مختلف را ببینید و اطلاعات دقیقی در مورد خودروها بدست آورید سایت کلاج و سایت باما گزینه مناسبیه، این دوسایت سایت‌های فروش خودرو با درج قیمت مناسب هستند.

    همچنین، اگر دنبال مکانی برای خرید خودرو هستید، می‌توانید به سایت‌های خرید و فروش ماشین مثل دیوار ، شیپور ، باما و کارنامه مراجعه کنید. این سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا خودروی مورد نظرتان را پیدا کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

    پس اگر قراره خودروی جدیدی بخرید یا خودروی قدیمی‌تان را بفروشید، از بهترین سایت یا اپلیکیشن برای خرید و فروش خودرو استفاده کنید تا معامله‌ی موفقی داشته باشید.

  20. ایران خودرو نمیدونم چرا شرایطی کرده ما الان میخوایم ماشین بخریم 2 ساله منتظریم که اسممون تو قرعه کشی در بیاد مسخرش رو درآوردن دیگه

  21. سلام
    من خودم یک ماه پیش یک شاهین خریدم
    بهترین جا برای پیدا کردن ماشین و آگهی فقط سایت دیواره ولی هر آگهی که پیدا کردید برید قیمتش رو از سایت در بیارید از نظر درستی قیمت بهترین سایتی بود که پیدا کردم برای هر ماشین کلی استعلام از همه جا داره.
    من دوتا تب دیوار و براورد رو باز کرده بودم و راحت کار می کردم شکر خدا هم یک ماشین خوش قیمت خریدم و راضیم.

  22. گند بزنن به این قانون ایران خودرو هم پولتو میگیره هم باید منتشونو بکشی که بهت ماشین بدن بابا بفرست بیاد دیگه اه

  23. اصلا از سایت هایی که دارن وسیع کار میکنن مثل خودرو 45 هیچی نخرید اصلا نمیتونن نظارت 100 داشته باشن و مطمئن باشید کلی به چالش میخرید حین خرید و فروش ماشین

  24. یعنی تو کف این هستم که هوس خرید خودرو فله ای می کنن چیه؟ بابا منابع امون کمه نمی فهمید چه‌قدر همه طماع هستن نمیذارن ماشین به همه برسه راستی فیکس و تولید هم نداریم ف**ک تو روح همه یه خودرو اونم شاستی بلند وای جیگره 😍😍

  25. با سلام خدمت دوستان عزیز کی خوبه.
    بنده یک استارتاپ خودرو به نام امیرکار(amircar) راه اندازی کردم.
    میخواستم ببینم چقدر برای تبلیغات هزینه میگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا